Jag och Daniel är inte som alla andra!

Förut idag blev jag och Daniel 3 år igen. Vi lekte att vi var hemliga spioner och att Annika var en gammal elak häxa som skulle göra oss till sten om vi kollade i hennes ögon, jobbigt blev det dock när Daniel ville ut och röka, och för att komma ut till balkongen så finns det två vägar, en genom vardagsrummet och en genom badrummet. Daniel förklarade om vi tog vägen genom badrummet skulle vi bara få 75 kronor för uppdraget, medans om vi gick via vardagsrummet skulle vi få 500 (!!) kronor.

Så vi valde att ta vägen genom vardagsrummet och vi försökte smyga oss fram så att "häxan" inte såg oss, men grejen var den att jag skrattade så mycket bakom Daniel, så Annika frågade om jag grät. Men vi klarade oss ut till balkongen iaf! Dock blev det svårare på vägen tillbaka då Daniel fick ögonkontankt med "häxan" och var tvungen att springa ut till köket där han kunde bli frisk igen. Sen sprang vi in till hans rum med Ozzy och gömde oss under täcket, där vi skyddade oss.

Sen kom dock Håkan hem och vi skulle åka och köpa mat. Men roligt var det!

2010-01-13 @ 00:21:58 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0