Kanske börjar bli dags att sova?

Ska upp vid 7 imorgon bitti, väskan är packad och jag tror jag är klar med allt.
Dock verkar det som om det strulat till sig lite, såg nämligen att man måste vara registrerad på en hemsida för att läsa kursen, och registreringen avslutades i onsdags, jag var inte ens hemma då och kunde alltså inte registrera mig eftersom alla papper låg här hemma i Stockholm.
Verkar ha blivit knas för Kajsa också som hade upprop i torsdags, undrar om jag ska ha haft något sådant. Stod i alla fall inget på mitt antagnings besked (som jag inte fick hemskickat som alla andra, fick springa över till mamma och skriva ut) som det gjorde på Kajsas. Får väl se hur det blir imorgon, jag hoppas i alla fall att det blir plugg!
2010-01-17 @ 22:56:14 Universitetsliv Permalink


Kommentarer
Postat av: Sara

Good, då bestämmer vi det! :)

2010-01-18 @ 18:17:56
URL: http://saramistander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0