Livsplan

Jag fick en "uppenbarelse" nyss, jag har alltid velat ha barn tidigt, när jag är runt 23-24 någonstans. Men nu har jag bestämt mig och Daniel gillade idén. Jag ska tidigast ha barn när jag är 30. För då kan jag förhoppningsvis kunna gå ut med en examen på universitet/högskola samt hunnit med en relativt bra karriär i livet, vill ju helst inte sitta med ett barn när jag är ung och har precis gått ut högskolan och sen inte komma någon vart i livet. Visst kan jag säkert få en karriär med ungen också, men han/hon kommer alltid behöva hämtas och kräva mer tid som jag istället kan lägga på jobbet om jag inte hade haft han/hon.

Så barn skaffar jag inte förrän jag är 30...
2010-01-04 @ 14:02:02 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Malin & Oliver

vill du ha en mamma som fyller 50 när du fyller 20? :o Tänk om du inte orkar lika mycket om du är gammal när du får barn!

2010-01-04 @ 21:26:56
URL: http://malinhellnerottosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0