Jobba och P-böter

Jag har nu jobbat fyra dagar i rad, 4 dagar kvar tills jag är ledig en dag, sen är det jobb i 6 dagar i sträck igen.
Det är tur att jag jobbar så mycket som jag gör, för igår när jag kom ut från jobbet hade jag fått min första p-böter, jag hade varit så trött på morgonen när jag kom till jobbet att jag hade ställt p-skivan på tiden som jag skulle hämta bilen (alltså tre timmar senare än vad klockan var). Så 300 kronor fick jag ta ifrån sparpengarna igår.
Så mormor fick en väldigt arg Desse på besök efter jobbet igår... Men, det är inte så mycket att göra åt saken, jag vet att jag gjorde fel och inge mer med det.

Jag har nu jobbat tre dagar i Väsby (fre-sön) och imorgon ska jag ända till Heron City för att jobba, det är ett väldigt långt pass, 9.30-20.05, det är bara 1½ timma längre än vad jag brukar jobba i Väsby, men det är en väldigt lång resväg, jag kommer inte vara hemma förrän runt 22 imorgon, då är det bara att sova igen för att sedan upp på tisdag för attt jobba 10-19 i Väsby.
Som ni märker jobbar jag väldigt intentivt just nu, men det ger bra med pengar, jag får tänka så, och sen när allt detta jobb är klart, är det dags för mitt nya liv i Göteborg som börjar. Längtar!


Jag och mina böter...

2010-07-18 @ 23:06:25 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0