Stuligt schema

Imorgon är det dags att jobba i Väsby butiken igen. Min kära hembutik, känns alltid bättre att jobba där än på andra ställen runt om i Stockholm.

Kollade i alla fall nyss in mitt schema, kollade vem jag skulle jobba med i helgen, och enligt schemat så jobbar jag själv? Vilket inte kan stämma, vi är alltid två på helgerna, plus att det står att jag ska börja en timma efter öppning och slutar en timma innan stängning, och nästa helg står det att jag och Katja börjar och slutar samtidigt, och det är också en timma efter och innan stäning/ öppning...

Får prata med chefen imorgon.
Nu ska jag i alla fall lägga mig, skönt med sovmorgon imorgon, börjar inte förrän 11!
2010-07-16 @ 00:03:11 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0