3 dagar med körkort

Nu var det tre dagar sedan jag dela tog körkort men också tre dagar sedan jag bloggade, så vad har jag gjort? Jo kör bil så klart.
Lite över allt runt om i Stockholm. Igår åkte jag, Sandra, Sara och Jimmy till Kista för att kolla på Kommisasie Späck, ingen film jag direkt rekomenderar, visst, den hade sina stunder, men inte vårt att gå på bio för.

Mina vänner tycker jag kör långsamt och överdriivet laglig. För mig finns det inget sådant, Det finns en anledning till att det är 30 på vissa vägar lika så att det finns en anledning för 50,70 osv också.
Jimmy tycker att jag kör saktare än en snigel och skämtade med att säga att sniglarna kör om mig på insidan. Men men.

Idag var jag, Sara och Jimmy iväg till Uppsala och Biltema för att köpa mig en ny bil radio, jag får ju låna morfars bil hur mycket jag vill, men det är rätt tråkigt när det inte finns någon cd spelare och till radion behöver man en kod för att komma in i, och den har inte morfar kvar. Så en ny radio för 500 kronor som läser USB och minneskort! Perfekt.

På vägen hem fick jag köra Jimmys röda fara. Sjukt läskigt. Dock är jag den enda som har lånat den och inte haft sönder den! Stolt!

Nej nu väntar jag på att Jimmy och Sara ska höra av sig så vi kan installera in min nya radio! :P
2010-06-13 @ 12:07:57 Körkort Permalink


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Grattis i efterskott till körkortet!!

2010-06-14 @ 19:28:22
URL: http://gratistokig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0