Här var det dött

Blir inte så mycket bloggande när jag är upptagen på dagarna, och när jag kommer hem vid halv fem tar jag gärna det lugnt eller pluggar klart den Matten jag inte hann med i skolan.
Både körkortet och matten går frammåt. Dock försov jag mig imorse till körlektionen, vaknade av att min lärare ringde och frågade vart jag var, så sprang upp, klädde på mig och satt i bilen 10 minuter senare, inte alls bra dock, gick väldigt dåligt. Min lärare sa till och med i slutet att hon i början av lektionen undrade om jag verkligen skulle klara av uppkörningen nästa vecka.
Men sen vaknade jag ju till och då gick det galant!
Så körkort, here I come!
2010-06-01 @ 21:39:47 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Annika

Det är klart att du klarar uppkörningen!!!! HEJA DESSE!!

2010-06-02 @ 14:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0