Kommer skrämma bort kunderna

Jag har fått två sms av Eva-Maria från jobbet när jag vaknade till, båda sa samma sak, "kan du jobba idag mellan 11-16" Jag funderade länge,
1, jag drack igår och luktar apa i munnen ton med tzatiziki blev det ju till maten plus all dricka, jag vill nog inte veta hur det luktar i min mun... Och ja, vitlöken från tztatikin sitter kvar!
2, Jag behöver ju plugga teori
3, Jag behöver plugga matte och göra diagnosen som ska vara klar på måndag!
4, Jag måste i så fall ställa mig och laga mat nu på morgonen till lunch.
5, Ska vara hos Sara runt 5 för att fira henne ännu en gång...

Men till slut skickade jag iväg ett "Självklart kan jag jobba" Gäller att borsta tändera och tugga massa tuggumi. Dessutom sitter gårdagens smink fortfarande på då jag var sjukt trött när jag kom hem...

Så ja, nu är det väl dags att göra sig redo dårå, bättre tidigt än sent
2010-06-05 @ 08:53:04 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0