Matte B

Som ni kanske vet pluggar jag Matte B nu under juni månad på Komvux. Att klara en hel kurs på 50 poäng under fyra veckor är inte alltid det lättaste, framför allt inte när jag missade två lektioner efter varandra förra veckan på grund av teoriprovet samt uppkörningen, men har inte så mycket till val då. Men nu är det matte prov igen, och jag har varit med på en lektion och genomgång på detta avsnitt (Ja det är snabba puckar mellan proven)

Det gör det inte lättare heller att det är svåra grejer som det handlar om, jag förstår inte mycket. Hade varit mycket enklare om det hade varit geometri eller statistik, för det är sånt jag gillar och är bra på, men algebra, naj aldrig varit min grej riktigt...

Vi får väl se hur det går imorgon...
2010-06-15 @ 21:17:04 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0