One more to go...

Idag klarade jag alltså teoriprovet, på första försöket, tog mig ca 20 minuter att svara på alla frågor och sedan gå tillbaka och extra kolla alla frågor.
När jag skulle avsluta förstod jag inte riktigt hur, men tröck på "avsluta prov" Fick fram en ruta där det stod "Avsluta prov, resulatet kommer inom några sekunder" Så jag satt där och vänta, hjärtat dunkade på, men efter en mintut hade det fortfarande inte skett något, märkte sedan att jag då ävens kulle klicka på denna ruta. Efter några få men långa (!!) sekunder dök resultatet upp, hjärtat slog ännu snabbare och jag såg ordet "godkänt" Även om det bara var 54 rätt av 70 så är jag nöjd, jag fick i alla fall godkänt!

Imorgon är det dags för sista delen, får väl mobil blogga under dagen så jag håller er uppdaterade.
2010-06-09 @ 21:04:05 Körkort Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0