Sara 20 år!

Kom precis hem från körskolan, de stänger 12 på fredagar så kunde inte sitta längre, men två timmar är alltid något. Har gjort klart 3 av 4 fas delar, började på den fjärde, och jag märkte hur dålig jag var på just konstiga skyltar osv. Måste plugga mera, tur nog är Per på connys trafik skola otroligt snäll och kommer låta mig sitta där i helgen också, trots att det är stängt.

Hur som helst, idag fyller Sara 20 år! Idag blir hon en av oss fossiler, och som hon har längtat. Den senaste veckan jag jag smsat och stört henne med ramsan "Vem får inte gå på systemet? Hunden katten SARA!", hon har tröttnat rätt hårt på mig, men nu är det slut med det roliga, nu får hon ju gå in där...

Planerna för idag är först systemet med Sara och Sandra, sen sitta i solen någonstans, sen vid fem ska väl alla hem och fixa sig för sen vid sju ska alla vara hos Jimmy och Sara, där de ska bjuda på grillat till middag.
Blir faktiskt premiär för mig i år att äta grillat.
När vi fick inbjudnings smset av Jimmy om idag skrev han en klockren grej "OBS! Ingen alkohol under 5,2 %!" Något liknande i alla fall, det är så typiskt Jimmy, han är nog lite fast i 15 års stadiet då fullast vinner :P

Nej men jag hoppas på en trevlig kväll!


Vi har en liten oskriven regel att när någon fyller år ska man lägga ut en ful bild på personen, men med Sara går det ju inte, hon är banne mig alltid berädd på kameran!

2010-06-04 @ 12:26:50 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Sara

HAHA! Tack. Men den där bilden är ju inte så speciellt vacker om jag får säga det själv....

2010-06-05 @ 10:59:53
URL: http://saramistander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0