Daniel♥

Daniel är på hemma fest i Stenungsund. Han påstod att han aldrig varit så full förut som han var nu, dock höjde jag på ögonbrynet när han sa det och frågade hur mans magmuskler mådde.*internt* Då svarade han att det faktiskt inte var så farligt ändå. Han mådde i alla fall bra.

Han var i alla fall rolig i telefonen och det fick mig att sakna honom ännu mera. Kollade i min kalender men har ju saker att göra hela tiden nu fram till mitten av maj (?). Men Daniel sa att han kanske skulle försöka komma hit istället. Skulle vara roligt, för det är inte ofta han kommer hit.

Saknar min babe <3


Tu eres mi vida

2010-03-26 @ 23:06:19 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Annika

Ja, det ska du veta att han var nog riktigt på kanelen i natt. Spyr som en kalv och mår riktigt uselt. MOAHAHA!!!!

2010-03-27 @ 11:07:37
Postat av: Daniel

WORTH IT!

2010-03-27 @ 19:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0