Haft fullt upp hela dagen

Idag vaknade jag av att Helena från hemtex ringde, hennes dotter hade råkat ut för en olycka under natten och behövde åkta till sjukhuset, vilket då betydde att jag behövde hoppa in och jobba istället för Helena. Klockan var då halv elva och jag skulle börja elva. Men det var bara att väcka pappa snabbt, äta fort som tusan och sminka sig.
Kvart över elva stod jag i butiken klar för att äntligen få jobba lite igen, och vad jag hade saknat det. Det var väldigt mycket nya priser och självklart erbjudanden, men det var hur kul som helst, gick riktigt snabbt, vilket var lite tråkigt. Hoppas jag får jobba mera, för jag saknar faktiskt Hemtex

Sen klockan fyra var det dags att gå hem för att åka till eurostop, köpa godis, åka hem, vänta på kajsa och sen iväg till Kista med vänner för att se filmen Remember me. Usch filmen var riktigt bra, men slutet var nog det hemskaste jag sett, usch, verkligen ingen film man kunde förutspå i alla fall...

Nu sitter jag här hemma igen och funderar på att sova, sjukt trött
2010-03-27 @ 23:39:40 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0