Märsta bok och papper

Telefonen har redan ringt två gånger idag, det är inte så vanligt hos mig. Dessutom har båda personerna (mamma och mormor) ringt om samma sak.
Det är nämligen som så att Märstas egna bokhandel (märsta bok och papper) söker personal och då tänker alla på mig. Haha. Mormors syster hade till och med ringt henne för att säga till mig. Dock är det bara ett vikariat då en personal ska vara mamma ledig, men ändå det är i alla fall ett jobb. Så nu ska det skrivas ett nytt CV, gå över till mamma för att skriva ut och sen ner till butiken. Bara att hålla tummarna.

Utomlands resan kan vara ett steg närmare (om jag får mitt körkort + jobb i sommar har jag lovat mig själv att åka utomlands)
2010-03-17 @ 12:08:55 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0