Körkortet

Tidigare idag låg jag och tänkte på hur tråkigt det är att jag inte har någon körlektion nu förrän den 27 maj, alltså 11 dagar kvar. Men bestämde mig då för att plugga extra mycket teori. Precis när de tankarna hade flygit iväg ringde Per från Connys (min trafikskola) och berättade att de hade fått ett återbud imorgon 7.30 på en dubbel lektion med självaste Conny. Jag tackade självklart ja!
Även fast det är väldigt tidigt på morgonen så det det bra. Bor ju ändå fem minuter ifrån körskolan så.
Så imorgon ringer klockan 6.45, kommer antagligen vara väldigt trött. Men det är bara att vänja sig, för sen när min mini intensiv börjar har jag lektioner 7.30 varje dag i 1½ veckas tid. Plus att jag sen efter körlektionerna måste sticka till komvux för att där läsa Matte B....
2010-05-16 @ 21:21:36 Körkort Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0