Sjung om studentens lyckla dag

Jaha, då var det dags för studenten igen. Idag tar Märstas egna gymnasium (Arlanda gymnasiet) studenten. Om någon timma kommer de åka runt på flaket, något som jag tyckte var det absolut roligaste under den dagen.
Jag, Sandra och Sara funderade på att smuggla upp oss på ett flak, men eftersom vi knappt känner någon alls på det gymnasiet, så det faila den idén.

Jag hoppas verkligen att årets studenter tar vara på dagen extra mycket, något inte jag gjorde, jag var alldeles för ivrig, nu i efterhand ångrar jag att vi tjejer inte tog något fint kort tillsammans med våra fina klänningar och mössorna. Men det är lätt att vara efterklok...


Jag har i alla fall denna bild på alla mina vänner från mösspåtagningen!
15 maj 2009

2010-05-28 @ 11:14:23 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0