Tjat om körkortet nu igen!

Sitter och pratar med Sandra på msn. Kom och tänka på det, om jag hade haft mitt körkort redan nu så kunde vi åkt och slängt mina sopor på tippen, vi kunde åkt till maxi så Sandra kunde köpa sitt Body butter, vi kunde åkt till IKEA bara för att titta samt tagit vägen förbi Arlanda (vi har gratis yoghurtglass biljetter som bara gäller på sleven).

Men ja, nu har jag ju inte detta körkort, men det är inte långt kvar, om tre veckor har jag haft mitt teoriprov och dagen efter har jag uppkörningen. Jag har gett mig fan på att jag ska klara båda proven på första tillfället (!). Så försöker tagga till ordentligt.

Det roliga är att mormor inte vet vilka datum jag har proven, utan hon vet bara att de är i början av juni (9 och 10) Så jag och Sandra ska komma åkandes med en STOOOR flaska pommac och tuta massa. Då kommer mormor bli glad. Sen funderar vi på att åka till IKEA efter det, IKEA är alltid bra att fira med! :)

Jag vill ha körkort nu!
2010-05-19 @ 22:14:58 Körkort Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0