Näst sista provet klart

Kom nyss hem från skolan, har skrivit mitt fjärde prov inom sex dagar, men det är inte slut än, på fredag ska jag skriva ännu ett prov, dock ett restprov som jag missade när jag var i Schweiz i september. Så det har varit mycket i skolan just nu.
Sitter och väntar på att nästa lektion ska börja vid 15.40, bokföring, hade prov i det också förra veckan så får förhoppningsvis tillbaka det idag så slipper vi tänka så mycket på det nya som vi ska gå igenom idag.

Efter det tänkte jag och Daniel åka till ikea och köpa en lack hylla till vårt lilla rum, det är nog det enda som saknas nu för att få klart allt. Sen ska det köpas advents saker också, det är ju första advent nästa vecka (!), ska få lite adventljusstakar av Annika sen, vet dock inte om vi verkligen kan ha dem, har inte direkt så mycket kontaktuttag i lägenheten, dessutom är det ingen som ser utanför heller, förutom köket på krogen som vi ser rakt in i, så vi får se hur det blir...
Naj, nu ska jag fortsätta kolla på Oprah, och kanske sova en skvätt.
2010-11-15 @ 13:16:46 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0