Torsdag kväll

Känner att detta med bloggen inte går något vidare, en stor eloge till de stora bloggarna som har eget hushåll som de måste ta hand om plus att de har tid att blogga. Jag tycker att det alltid finns något att göra här hemma, är det inte disken så är det dammsuga och småfixa med annat. Och om jag inte gör det så finns det alltid något annat att göra ändå, som nu tex, har ett prov imorgon som jag borde plugga till, såg nyss att jag ska hinna läsa över 100 sidor till imorgon och kunna det. Men det fixar sig, tänkte läsa i en timma nu innan harry potter grejen börjar på femman och sen fortsätta läsa efter att lyxfällan är slut vid 22.00, så hinner jag.

Har förresten börjat träna lite smått själv här hemma, har inte pengar till att gå på gym, så får köra på här istället och det fungerar perfekt, har ont i benen idag efter massa knäböj som jag gjorde igår, hade dock hoppats på träningsverk i magen, men icke.
Har i alla fall kommit fram till att jag ska försöka gå ner 10 kilo till min födeledag, (12 mars) hoppas det fungerar, för detta börjar spåra ut just nu, ökar i vikt hela tiden. Så det är dags att göra något åt det istället för att gnälla hela tiden...

Naj,  nu ska jag stänga av tvn och lära mig lite om avtalsrätter och liknande...
2010-11-18 @ 19:02:47 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0