7 Oktober

Idag är det en lång och seg dag. Hade lektion från 8.15 - 10.30 och sen har jag hela dagen fri. Borde dock städa, eller ja, plocka upp och dammsuga lite. Borde plugga lite bokföring också. Ligger rätt mycket efter i skolan. Men börjar fixa dubbel bokföringen nu i alla fall.

Just nu försöker jag få hit mina vänner till imorgon! Sandra är sugen på en spontantripp och jag tycker att de ska komma till mig över helgen. Skulle vara mysigt. Vi hade kunnat gå till Göteborgs kex och handlat massa billiga kakor, gå på krogen som ligger nästintill vägg i vägg med vår lägenhet och massa annat mys!
Gäller bara att övertyga dem att det är värt det! :D


Under tiden medan jag försöker övertala dem så äter jag på mina stora svenska äpplen. De var sjukt sura dock!

2010-10-07 @ 13:51:13 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0