Fredag

Provet tidigare idag gick bra, svarade så klart på allt, men nu ska alt vara rätt också.

Daniel jobbar även idag på kvällen som sagt så sitter här i min ensam het framför Idol. Åt nyss varma äpplen med glass, har längtat hela dagen efter dem, men lovade mig själv att vänta tills idol börja. Men rädda mig själv antagligen med att somna i någon timma på soffan.
Förresten så suger det att sitta hemma själv på en fredag, vill ha hit mina vänner!

På tal om mina vänner, hemma i Stockholm har det snöat under dagen.  Hoppas snön håller sig borta ett tag till här på västkusten, framför allt eftersom min vinterjacka fortfarande är hemma i Stockholm, behöver åka hem och hämta den, plus lite annat...
2010-10-15 @ 20:42:30 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0