Ingen är nog lyckligare än jag!

Fick tidigare idag veta att både Sandra och Sara har lyckats få ledigt helgen vecka 44, så då kommer dem komma till mig! :D Och helgen innan kommer förhoppningsvis Kajsa och hälsar på! Saknar mina vänner något otroligt, och framför allt Kajsa som jag knappt träffade alls sist jag var hemma, hon hade massa föreläsningar och sånt och vi hann aldrig tajma någon date, tråkigt nog.
Har dock inte fått ett klart svar från henne, men hon och Christopher har i alla fall diskuterat att komma ner till framsidan då.

Gäller att hålla tummarna!

2010-10-14 @ 17:06:05 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Sandra

nu får baksidan akta sig :P

2010-10-14 @ 20:55:42
URL: http://saandramaaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0