Luftrensade blomma

I måndags hade vi familjen Hellner Ottosson på besök, alltså Daniels syster med familj. Snälla som de är kom de både med blomma, kruka OCH ett presentkort på blommor. Jag blev överlycklig och ville genast iväg och handla. Dock var det lite svårare att få med Daniel till affären, men idag fick jag med honom efter att Annika och Håkan hade varit på fika.
Vi åkte till Kungälv garden center, hittade massa blommor som jag ville ha, men vi enades om en stor blomma istället för flera små. Dessutom så renar tydligen denna blomma luften såg jag sen när vi kom hem.
Dock hade vi ett litet problem, vi hade ingen sån stor kruka, men som tur var så hade Malin en större kruka ståendes som hon inte visste vad hon skulle göra av, så den fick vi låna hem. Så nu står min nya fina blomma på tv bänken och renar min luft.


2010-10-10 @ 21:11:23 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0