Lugn lördagskväll

Sitter i soffan med en filt över mig, det blir som rubriken säger en lugn lördagskväll, Rickard frågade om vi ville med in till Göteborg för party, men pengarna finns inte till och inte kul att åka in och kolla på. Istället sitter Daniel och spelar på sin dator och jag framför tvn, så som det brukar vara vill säga. Bestämde mig för att kolla på min favoritfilm of all times! Nämligen Twilight!
Det var sjukt länge sedan jag såg filmen så det var dags nu. Vill även se Eclipse (tredje filmen) men får vänta tills dvdn kommer ut den 3 december. Lååång väntan, har bara sett filmen annars två gånger på bio.

Mina vänner har även bokat biljetterna hit, så om två veckor kommer Sara och Sandra hit, och redan nästa vecka kommer Kajsa och Christopher. Ingen är nog lyckligare än mig!
Saknat mina vänner något otroligt mycket!

2010-10-23 @ 20:59:36 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0