Min karma går upp och ner idag

Dagen började inte så bra idag, efter 5 timmars sömn var det dags att gå upp för att göra ett rest prov som jag hade kvar från när jag var i Schweiz, lagom pigg tog jag mig till skolan och genomförde provet, svarade på allt och hoppas att det gick super bra! När jag kommer fram och ska lämna provet till min lärare ser jag att hon rättar mitt prov från i fredags, ser att jag har massa R över mina uppgifter och allt verkar ha gått super, men sen visar hon mig mitt betyg längst back, hade lyckats med ännu ett VG! :D Precis som jag hoppades på!
Överlycklig gick jag hem och lagade Daniel frukost, han är nämligen kräsen och kan inte äta bara mackor och juice, utan han ska ha gröt, macka och kaffe, dock gör det mig inget, jag tycker om att laga min pojkvän mat, så lite bortskämd är han nog.
Jag hade dock fått för mig att min nästa lektion började 10.35 så jag gick tillbaka till skolan efter ett tag, ringde mormor på vägen och berättade de goda nyheterna om fredagens prov och hon blev överlycklig! Dock när jag kommer fram till skolan så ser jag massa okända människor utanför salen jag ska vara i, jag kollar på schemat som sitter på sal dörren och ser att jag började 11.35, alltså var jag där en hel timma för tidigt! Typiskt! Så jag gick hem igen, och här sitter jag nu och undrar vad jag nu ska hitta på, måste ju dock gå om 30 minter igen.

Undrar jag vad dagen mer har att bjuda på...


Lagom söt bild på mig från min avskedsmiddag hos Jimmy i juli

2010-10-18 @ 10:41:57 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0