20 September 2010

Idag har jag hinnit med både de ena och de andra. Började dagen med att packa lite flyttlådor. Fick veta igår att Daniel kommer till Stockholm nästa vecka med bil när jag ska hem, på så sett får vi med massa grejer som jag inte kan ta med på flyget, som typ glas, tallrikar, min fina kristall vas osv... Så packade ihop lite.
Sen vid ett ringde mormor och sa att han ville åka till Väsby med mig, fick med mig fyra handdukar till lägenheten, strumpor och ett par pyjamas byxor. Sen ville jag till IKEA för att spana in lite soffor och liknande så då åkte vi dit. Det ena jag kom hem med därifrån var 6 decatobollar och en ramlösa. Haha.

Sen när jag kom hem har jag lagat mat, packat inför schweiz! Åker ju imorgon bitti! Halv 10 lyfter vi från Arlanda, då får ni tänka på mig. Har dock inte riktigt packat klart än. Men det är bara små saker kvar.

Jag kommer antagligen inte blogga från Schweiz, kanske om jag får tag i någon dator, men räknar inte med att blogga nu förren nästa vecka (tisdag kväll)

Så jag hoppas att ni Sverige kommer ha en fin vecka och så ska jag försöka ta så många och fina kort som möjligt där borta!
2010-09-20 @ 20:21:55 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0