20110407

Dagens shopping blev en aning tråkig i färgval. Allt jag köpte var svart eller vitt, förutom en tröja, som var grå istället. Ville dock köpa ett rött linne, men den fanns bara i storlek XS, vilket jag inte kommer in i, trots min viktminsking.

För 1½ timma sedan bestämmde jag mig för att baka nya bullar. De gamla börjar bli torra nu. Denna gång gjorde jag dock dubbelsats, så det blev riktigt stora. Dessutom blev dem rosa! När jag var liten bakade mammas kompis alltid gröna bullar, fick lite insperation från det. Just nu står den sista plåten i ugnen och blir vacker. Har en plåt kvar, sen ska vi sova, imorgon åker jag och Sandra iväg igen mot Ullared, redan 7.00 ringer klockan.
2011-04-07 @ 23:34:59 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0