Gullefjun på besök

På onsdag kommer Sandra till framsidan igen, hon har inte varit här sen i oktober tror jag, och då var det alla helgona också så det mesta var stängt, hon fick inte ens handla billiga kakor på bräckboden för att det var stängt. Plus att hon bara var här över en helg Nu ska hon stanna tills nästa måndag.

Daniel är lite purken som vanligt, det blev han sist också innan vi fick 08a besök, men när de åker hem så är han faktiskt nöjd med tiden och vill att de kommer tillbaka.

När 08an nu ändå kommer ner så ska jag ta med henne till Ullared! Så hon får komma dit. Så antagligen åker vi dit på fredag.
Längtar redan!

2011-04-04 @ 16:04:42 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Sara

Meh! Jag vill ju också till Ullared...... :(

2011-04-04 @ 16:19:29
URL: http://saramistander.blogg.se/
Postat av: Malin

Skicka daniel till mamma och pappa då! :)

2011-04-04 @ 19:03:26
Postat av: Sara

Åh! Varför säger du sådär för.. ;( Haha. Ja får väl göra det. Nångång. Ganska ont om ledighet just nu fram tills jag har semester :P

2011-04-04 @ 23:02:47
URL: http://saramistander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0