Lägenhetsvisning

Det är mycket som snurrar runt i mitt och Daniels huvud just nu. Vi vill flytta ifrån vår lägenhet till något större, så igår var vi och kollade på två treor i Komarken, den ena lite bättre än den andra, Jag och Daniel var oense om vilken vi gillade bäst, det är småsaker att göra på båda, men i den lägenheten Daniel gillade såg både kök och badrum förskräckligt ut, plus att alla tapeter var fruktansvärda. I den lägenheten jag gillade så var det småsaker över allt, det största objektet som måste fixas till i den var golvet i det lilla sovrumet, det måste göras om innan man flyttar in, sen var det småsaker som fläckar i taket och tapeterna i det stora sovrumet måste göras om.
Men vi får se hur vi gör, vi anmälde oss på båda och ska prata om det mer idag. Sen måste vi få klartecken av banken också...
2011-04-28 @ 11:12:00 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0