testar nytt smink

Det var inte bara mina saker från Style by tyra som kom idag, utan även mina sminkprodukter från ELF kom också! Fick hem fyra nagellack, en conseler borte, en rough, en faceprimer, lipplumer, lösögonfransar, rengöring för alla sminkborstar, eyeliner, mascara och tre ögonskuggor.
Har precis målat naglarna i en rosa pärlemofärg som blev fin, beställde även ett svart, mörkrosa och ett lack som gör att färgen man lagt på tidigt blir matt, istället för glansig som den annars blir. Ska bli skoj att testa, tänkte göra det senare när mina naglar växt ut igen och testa matt nagellacket på det.

Förresten så funderar Sandra på att komma hit! :D Det gör mig glad, även fast det inte var mer än tre veckor sedan jag träffade alla där hemma så saknar jag folket mycket ändå! De hälsar på mig alldles för sällan =/


Den bättre delen av trion.
Förresten, så när jag kommer hem nästa gång (vecka 19) Så ska jag och Sara och vampyr kväll! Massa twilight med löständergodis och hallonsoda! Mys!

2011-04-01 @ 19:17:19 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0