20110813

Dagen började lite kaos, larmet i butiken gick igång och jag fick inte tyst på det. Så det tog sin lilla tid. Sen jobbade jag 9.30 - 16.30, hem och upptäcker att det är massa folk hemma, Annika och Håkan hade bjudit hit sig själva på kaffe så Daniel och Håkan höll på för fullt att montera upp vitrinskåps dörrarna till vår billy bokhylla, så nu är dem uppe. Skönt! Blev 100 gånger bättre.
Ska försöka ta lite kort på hemmet nu också innan jag åker hem till Stockholm på måndag, vilket jag de senaste gångerna jag åkt hem, men det händer aldrig. Vet att släkten där hemma vill se. I alla fall mormor.
Har ju bara bilder från när vi precis flyttade in. Och det är en hel del som har ändrats

2011-08-13 @ 18:59:59 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0