20110820

Ikväll ska jag, Madde och Jessica på bio, vi hade tänkt se bridesmaids, men får se om det finns några biljetter kvar när vi kommer fram. Jessica måste nämligen jobba och vi hinner inte i tid till att de reserverade biljetterna måste vara hämtade så vi får helt enkelt chansa. Blir nog bra ändå.

Idag har jag fortsatt rensa massor här hemma och städat lite. Måste verkligen göras, fått ihop två papperspåsar med skit som ska kastas i en gul uff kontationer, en med skor och en med kläder. Skönt att bli av med det. Fast har fyllt 4 påsar med skräp också som bara ska kastas. Så skönt!


Nej nu ska jag fortsätta konvertera musik till bilen, den musiken jag la in vecka 19 börjar bli uttjatad...
2011-08-20 @ 17:07:09 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0