20110227

Idag har jag jobbar igen, och när jag sen kom hem från jobbet så slocknade jag i sängen, det blev en tidig morgon eftersom jag öppnade butiken idag igen.

Vi har nyss ätit här i alla fall och jag har förberätt lite inför morgondagens middag, det ska ätas rödvinsmarinerad fläskytterfilé med klyftpotatis och champinjon sås. Mums! Sen får vi se om det blir förrätt och efterrätt också, vi firar ju faktiskt ett halvt decenium.
Hittade förresten en present till Daniel, inget jag dock kan skriva ut här på bloggen då jag vet att Daniel ibland tittar in. Men jag får visa er imorgon. Jag vet i alla fall att det är något Daniel vill ha, men kanske inte en sån fin kärleks present.

Jaja, det är morgondagens beskymmer, nu ska jag fundera vidare på förrätt, tror ni skagen toast blir bra?


Fem år sedan snart som bilden togs ♥

2011-02-27 @ 19:36:13 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0