Dag 8 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade

Sådana har jag massor av, jag äter alldeles för mycket socker, även fast jag har förbättrat det, jag småäter en hel del, gärna när Daniel är ute med sina vänner så att han inte märker något. Men även det har jag förbättrat mig på vilket är bra.
Jag är även ett kontroll freak och vill gärna ha hela veckan planerad i för väg, vilket inte alltid fungerar så bra med Daniel som är väldigt spontan och vill gärna planera saker i sista sekund. Men det är väl det som gör oss så bra, vi kompletterar varandra.

Sen min värsta dåliga vana som jag har är att jag ofta rättar folk, något som jag själv har märkt på den senaste tiden, om någon säger en replik från tv fel eller nått så är jag snabb med att rätta och tar gärna fram bevis till min fördel så jag får rätt, vilket oftast kan störa folk, inklusive mig, när jag väl tänker på det.
2011-02-27 @ 14:03:00 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0