Inventering

Som butiksbiträde blir man lätt bortskämd med sovmorgon, framför allt om man som jag inte har så mycket öppningar, men en-två gånger om året måste man gå upp tidigt och jobba, jag pratar självklart om inventeringen, idag är det dags för Kungälv att inventeras och imorgon är det Stenungssund, jag ska vara med på båda, och båda börjar klockan sju på morgonen, vilket betyder att jag imorgon måste ha åkt vid denna tid för att hinna till Stenungssunds butiken.
Men det kommer säkert gå bra, det är rätt små butiker vilketinnebär att det inte kommer ta så lång tid, i Kungälv är nästan hela lagret + alla hörnskåp redan inventerade så det är bara det lilla i butiken som ska inventera och eftersom vi ändå är några stycken så kommer vi bli klara någon timma innan öppning skulle jag tro.
2011-02-21 @ 06:14:35 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0