Ledig imorgon, eller?

Nej ännu en ledig dag som det blir jobb på, en tjej i Kungälv har blivit sjuk (hennes pass som jag tog igår också), hon ringde idag igen i alla fall och sa att hon inte kunde jobba imorgon heller, chefen som vet hur mycket jag har jobbat ville inte fråga mig, men jag ställde upp och tog tag i det själv och sa att jag mycket väl kunde jobba de få timmarna imorgon, Kungälvs butiken har ju bara öppet 10-14 på lördagar och eftersom jag ändå bor så nära kan jag lika gärna jobba, hinner ju göra massa annat ändå under dagen.

Nej, om man kanske skulle kolla på lets dance och baka lite nya frallor kanske....
2011-02-18 @ 19:58:01 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0