Önskelista

Om inte allt för många dagar fyller jag 21 år, herregud vad man börjar bli gammal, fast får tänka att i USA får jag inte ens gå på korgen lagligt än, då känner jag mig inte lika gammal längre! :D

Precis som i julas så kommer jag skriva ut min önskelista, mest för att hjälpa mormor och andra som vill köpa något fint till mig..

♥ Presentkort på IKEA/Hemtex, nya gardiner skulle jag vilja köpa på jobbet och bestik, tallrikar, glas, prydnads saker osv på IKEA, så skulle bli överlycklig för lite pengar där!
♥ En Golvmopp! Vårt golv ser hemskt ut.
♥ En nagelfil vore bra, alla mina naglar har gått av nu efter alla inventeringar, det ser hemskt ut!
♥ Presentkort på H&M/Lindex/Cubus osv.
♥ Pengar
♥ Skor! Framför allt dessa
♥ Lailas andra bok "One more slice"
♥ Osv...
2011-02-22 @ 11:46:33 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Malin & Oliver

"One more slice" är det du inte har! Du fick väl "A piece of cake" av mig? Elelr är jag förvirrad? (önska dig helst inte den alls, haha, annars får du nog dubbelt...)

2011-02-22 @ 22:17:38
URL: http://malinhellnerottosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0