Torsdag 20110103

Skulle ha varit ledig idag, men det hade blivit något fel i schemat så Vanja skulle så själv i kungälv under hela dagen, så chefen ringde vid elva idag och frågade om jag kunde komma in och jobba under några timmar, jag hade sett fram emot att vara ledig lite, men pengar är alltid pengar. Så jag jobbade mellan 12-17 inte direkt ett långt pass men otroligt tråkigt, riktigt segt med kunder och saker att göra, vi gick och små pyssla lite.
Sen vid fem kom jag hem och lagade middag, idag fick det bli panerad fisk med pommes och remuladsås. Väldigt gott, även fast jag råkade bränna fisken lite.

Imorgon blir det storstädning som gäller hela dagen, på kvällen kommer Annika och Håkan hit för lite tacos, varma äpplen med glass och några omgångar "med andra ord" som jag och Daniel köpte på Ullared för två veckor sedan, sen.

Imorgon är faktiskt min första lediga dag på hela veckan, sen jobbar jag lördag - måndag igen, ledig tisdag och jobbar onsdag - måndag igen. Det är väldigt mycket jobb nu för tiden, från att knappt jobba något alls till att jobba heltid är konsligt, men jag kommer nog snart in i det igen! :)
2011-02-03 @ 19:04:15 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0