Bäckebol 15-20

Snart är det dags att bege sig till jobbet igen. Tredje dagen i rad, det känns lite ovant då det var ett tag sedan jag jobbade så "många" dagar i rad, men imorgon är jag ledig, onsdag blir det ett långt pass 12-20 på bäckebol, men efter det är jag ledig i flera dagar.

Tidigare idag hade vi Annika på besök, hon tog med sig färska frallor och fika bröd. Det var mysigt, det är nämligen inte så ofta som vi har besök här i lägenheten. Lite tråkigt.

Ikväll hoppas jag på att Daniel vill åka och handla. Jag vill ha nya blommor, mina ormbunkar börjar äntligen vissna totalt, trots vattning. Köpte dem samma dag som vi flyttade in, så de har klarat sig ett bra tag, så det är dags att byta ut dem nu. Men får se hur pigg Daniel är då. Han har inte sovit än, han dygna alltså i natt, riktigt onödigt enligt min mening.

men men, ska väl göra mig klar nu inför jobbet.
Hörs!
2011-01-17 @ 14:13:14 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0