Dags för vardagen att börja

Idag börjar skolan igen, känner mig inte alls förbered, har verkligen legat på latsidan detta uppehåll. Jag har ett restprov på fredag, en affärsplan att skriva klar och en marknadsföringsordlista att skriva, och allt detta innan fredag. Plus (!) att idag börjar mina schema lagda veckor på jobbet, så det händer mycket.

Men det ska bli skönt att få rutiner igen, inte sova bort halva dagen bara för att man kan :P

Detta är sista veckan på komvux med klassen, känns tråkigt. Vi har kommit varandra nära och alla känner alla. Kommer sakna folket. Hoppas vi kommer få någon form av avslutning på fredag, vår lärare pratade om att kanske gå på after worken, men vi får se vad resten av klassen säger...

Nej, det är väl dags att göra sig klar. Först skola sen jobb!
Ni hittar mig i Bäckebol mellan 15-20
2011-01-10 @ 10:41:42 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0