Fredag 20110128

idag blir det jobb igen, 12.30 - 18.00 i Kungälv med nya chefen, det ska bli spännande och se hur hon är.

För tillfället sitter jag och skriver en inköpslista, hemtex ligger ju precis brevid maxi så tänkte gå in och handla inför helgens middagar på lunchen, och eftersom jag bara äter en bar till lunch så behöver jag inte så mycket tid till själva ätandet. Förresten, vägde mig imorse igen, har inte gått ner något mera sedan jag vägde mig sist, står kvar på - 4 kilo, men jag är nöjd och det är också väntat jag har ju börjat äta vanlig mat nu igen till middag i alla fall vilket gör att det inte blir lika effektivt och detta var helt väntat.



Nya klippningen, ångrar lite att luggen blev så tjock, men jag trivs i den ändå. Nästa gång blir det en tunn lugg istället.

2011-01-28 @ 11:31:20 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0