Fungerar ju inte för fem öre!

Jag och Daniel köpte Zumba fitness idag till kinecten, det är den värsta skiten jag någonsin varit med om. Den fungerar inte, den läser inte av mina rörelser, den fortsätter inte frammåt när jag är klar med något och fungerar inte alls!
Jobbigt dock att vi köpte spelet nere i Ullared i en förbutik till Gekås, inte direkt så att vi har lust att åka ner dit igen för att byta ett spel, ska ringa imorgon, det är i alla fall 500 kronor som går till spillo om vi inte blir av med det...

Nej idag blev det banne mig ingen träning, blev för arg för det!
2011-01-23 @ 22:12:59 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Malin & Oliver

Sälj det på blocket? :D

2011-01-24 @ 15:15:31
URL: http://malinhellnerottosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0