Gårdagen

Igår åkte vi iväg till Bäckebol vid halv ett tiden. Rickard stor shoppade, vi kom hem med en teburk och en stekspade, alltid något.

Överaskningen igår var att Daniel och Rickard skulle laga mig mat. Hur underbart som helst att slippa det! De bjöd på tacos och jag fick inte lägga mig i över huvud taget.
Medan killarna lagade maten så monterade jag ihop Rickards nyinköpta mosses stol från IKEA, vilket gick lite så där, gjorde massa fel, men till slut så fick jag ihop den. Killarna var lite rädda för att sitta i den, men den höll!
Efter middagen åkte jag och Daniel vidare till Annika och Håkan & fikade. Mysigt att umgås lite med Annika medan Daniel och Håkan pratade programering.

Idag är det dags att jobba igen. Första åtta timmars passet sedan jag flyttade till Göteborg. Kommer antagligen bli lite jobbigt att jobba så länge, men kommer nog vänja mig snabbt.
2011-01-19 @ 10:40:26 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0