Inväntar en överaskning

Daniel och Rickard håller på och planerar någon överaskning.
Det hela började med att Rickard ringde till Daniel tidigare idag innan jag åkte till jobbet, och Daniel svarar Rickard "Jag kan inte säga det högt" då triggade jag direkt, jag hatar överaskningar, jag måste ha allt planerat och gillar inte sånt här.
Fast det kan ju självklart vara trevligt också, men jag är alldeles för mycket av ett kontrollfreak!

Men men, vi får väl se imorgon, vid 12 ska vi åka till IKEA och Bäckebol, det är det jag vet.
Läskigt!


Sist jag inväntade en överasking som killarna planerat så var det en trerättersmiddag hos Rickard.

2011-01-17 @ 22:35:58 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0