Lördag 20110129

Idag har det städats massor i lägenheten, dammat av massor, Daniel har diskat och allt är snyggt och prydligt. Sen skickade jag ner Daniel till tvättstugan för att boka tvätt tid, och det var ledigt hela dagen, så vi kommer nu tvätta mellan 15-22, vilket är skönt, nu får vi allt som behöver rent och allt blir tort! Vi har nämligen ett torkrum som inte alltid fungerar som det ska.
Sen om 45 minuter ska jag börja med maten, idag blir det pasta alfredo med kyckling till middag, skulle egentligen ätit det igår, men när jag kom hem från jobbet hade Daniel redan ätit och var inte hungrig igen, så fick bli naturdiet till middag för mig igår.

Nu sitter jag och kollar på "Den hemliga miljonären" rätt sorgligt program detta, men roligt att se hur de rika människorna tror att Sverige fungerar...
2011-01-29 @ 15:48:40 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0