20110706

Sitter och väntar på att det ska bli dags att gå till bussen, dock är det 40 minuter kvar tills dess, har redan gjort allt som behövs göras. Vaknade när Daniel låste dörren imorse och kunte inte somna om.

Att packa för en natt är för övrigt svårare än att packa för en hel månad. Vad kommer jag liksom behöva under detta dygn? Ingen aning. Egentligen skulle jag bara kunna ta min handväska och ha som handbagage, men har fått lite kakbeställningar, blir lätt så när man bor brevid Göteborgs kex. Så vet inte om jag får ha dem som handbagage eller inte, så tar det säkra före det osäkra. Lika bra det.

Nej nu ska jag fortsätta kolla på Rachal Ray... Datorn följer inte med hem till Stockholm denna gång så ska försöka mms blogga något under dygnet.
2011-07-06 @ 09:45:39 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0