Klick klick klick, så kommer det på posten

I måndags beställde jag hem lite sake4r till håret, bland annat en färgbomb som det heter, har länge letat efter vart man kan köpa sådana men har aldrig hitat någon bra sida som inte kostar allt för mycket. Men såg sedan att min vän Sara nyligen hade beställt hem en sådan från Lyko. Så klickade hem en sån. En färgbomb är förresten en hårinpackning med pigment i, vilket behövs när man har rött hår för att behålla den intensiva färgen, så testade den igår och det blev en stor skillnad! I löve it!

Sen klickade jag även hem en hårspray som inte är så stark i styrkan, volympuder och en Icurl. Sprayen fick jag också igår, nu vänta jag bara på volympudret och Icurlen, hoppas att de kommer idag eller imorgon, för skulle ju behöva ha dem i Stockholm!


Rött hår!

2011-06-16 @ 12:10:00 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jättefin hårfärg! :)

2011-06-22 @ 21:29:04
URL: http://alexandrabruhn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0