Produktiv dag

Klockan är halv elva och jag har redan hunnit med en hel del.  Redan klockan sju ringde klockan imorse och 7.40 befann jag mig i tandläkarstolen, helt vätskrämd, hatar att laga hål i tänderna. Men nu har jag fått en 100% mycket bättre tandläkare som inte kan kallas för hitler och är ökänd för att vara dum i huvudet som i märsta. Denna gång kände jag inte något alls, bedövningen slog inte ut halva ansiktet och dessutom har den redan släppt!

När jag ändå var igång så tog jag mig i kragen och gick bort till Frida och klippte bort allt slitet hår, så nu är det äntligen fräsht igen! Imorgon ska jag tillbaka dock, och göra två hål i öronen igen.

Nej dags att äta en andra frukost, min mage skriker snart...
2011-06-09 @ 10:32:30 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0