20110329

Gårdagens shopping blev inte som jag hade hoppats. Hittade varken jeans eller en ny väska, och conversen kostade lika mycket på freeport som i vanlig butik. Men köpte i alla fall två grytunderlägg, kaffefilterhållare och fyra shotglas till min saga form samling. Det var allt jag kom hem med. Daniel var i alla fall nöjd över att det inte var allt för mycket pengar hade spenderats.

Jag och Annika var hemma strax innan fyra, då tvingade jag iväg Daniel till Bäckebol med mig. Han köpte en ny datormus och jag köpte mig två par nya skor på Skopunkten, sjukt billigt! 179 för två par. Hade nämligen 10% rabatt på ett helt köp som jag fick när jag gick med i nilson gruop klubben som jag inte använt än. I Löve it med massa billigt!

Köpte likadana skor som Jennifer på jobbet köpte i helgen.
Ett par vita fake converse (fanns inga vita kvar på hemsidan
Och ett par bruna kängor
Gick inte att spara bilderna och lägga upp så fick länka istället
2011-03-29 @ 21:18:33 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Bra smak vi har tycker jag :)

2011-03-29 @ 22:02:42
Postat av: Kajsa

Woho, lika boots som jag (har dock plockat bort kedjorna kändes lite för mycket glamrock för min smak) ;p

2011-03-30 @ 17:15:43
URL: http://kaufeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0