Jobba massor!

Jag har hela tiden sagt att jag denna gång när jag åker hem inte ska jobba i min gamla butik i Väsby som jag brukar göra när jag är i Stockholm, men så idag hade de skickat iväg ett litet fint mejl till hemtex butikerna att de behövde folk på fredag för att personalen där ska på en musikal då. Och jag kunde verkligen inte hålla emot. Jag älskar min gamla butik och ringde upp Eva-Maria på direkten och sa att jag gärna jobbar! Så ett kort pass blir det på tre timmar på fredag. Men det ska bara bli mysigt. Som sagt Älskar min gamla butik.
Fast jag får ju inte träffa så mycket personal då. Får titta in på måndagen också och hälsa på alla.
2011-03-07 @ 17:56:02 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0